vineri, 25 februarie 2011

Dansez la nunta?

987991_18112209
Saptamana trecuta am avut ocazia sa particip la o nunta unde mirii invatasera sa danseze cu instructorii nostri. Pot doar sa spun ca primul dans a fost un moment deosebit . Gratia, fericirea din ochii lor si a parintilor, uimirea, dar si aprecierea invitatilor mi s-au parut speciale. Plus atmosfera care s-a incins repede si toata lumea a dansat pana pe la 5 dimineata, incaziti de cei doi miri care au fost sufletul petrecerii.

Am observat ca nunta este un eveniment plin de momente care conteaza si multe detalii de pus cap la cap si evident multe probleme inerente si stres, dar petrecerea in sine este cea care ramane si de care isi va aminti toata lumea; imi dau seama cat de mult conteaza sa te misti bine, sa ii incurajezi si pe ceilalti sa danseze, sa faci atmosfera. Poate fi detaliul care schimba o nunta din “a fost okay, dar nu prea s-a dansat, am plecat pe la 02:00 ca eram obositi” in “super atmosfera, nici nu ne-am dat seama cand s-a facut dimineata!”. Fie ca e vorba de vals lent, vienez, tango, melodii populare sau poate ritmuri latino, toate contribuie covarsitor la atmosfera petrecerii.

Va recomand tuturor celor care vreti sa va simtiti bine la nunta, botez si alte petreceri sa luati lectii de dans pentru a putea ramane cu cele mai frumoase amintiri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Search Engine Submission - AddMe